Administratief bediende boekhouding

Jouw taken en verantwoordelijkheden:

  • Je bent in de eerste plaats verantwoordelijk voor een correcte en tijdige verwerking van de uitgaande facturatie;
  • Je neemt diverse boekhoudkundige taken voor je rekening zoals controles en inboeken van aankoopfacturen, financiële boekhouding, … ;
  • Je volgt creditnota’s en betalingen op;
  • Je biedt ondersteuning bij de maandafsluit;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor zowel de interne als de externe klanten voor vragen over facturatie;
  • Daarnaast zorg je voor een stipte en efficiënte uitvoering van betalingstegoeden en -achterstanden. Je staat in rechtstreeks contact met klanten (debiteuren) en verstuurt eventuele aanmaningsbrieven, in overleg met de collega’s van het finance team;
  • Tenslotte neem je ook een aantal allround administratieve taken voor je rekening zoals opvolgen van verzekeringsdocumenten, buitengaande post, onderhouden klassement en fungeer je als back-up waar nodig.

Jouw profiel:

  • Je hebt enkele jaren ervaring in een administratieve rol, bij voorkeur in de boekhouding;
  • Je kan goed overweg met Microsoft Office en ERP-systemen;
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Kennis van Frans en Engels is een pluspunt.
  • Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail;
  • Je bent sociaal, flexibel en hebt een can do attitude
  • Je aanpak getuigt van dynamiek en enthousiasme.

Ons aanbod:

  • Je krijgt de ruimte om initiatief te nemen en jezelf én de functie verder te ontwikkelen.
  • Marktconforme verloning aangevuld met extralegale voordelen.
  • Een familiale werksfeer binnen een ambitieuze en internationale groep.
  • Omgeving waar autonomie en ondernemerschap sterk gemotiveerd wordt.

Interesse?

Bezorg ons jouw CV via het formulier hiernaast.

Sollicitatie

CAPTCHA