Administratief bediende boekhouding
Jouw taken en verantwoordelijkheden:
- Je bent in de eerste plaats verantwoordelijk voor een correcte en tijdige verwerking van de uitgaande facturatie;
- Je neemt diverse boekhoudkundige taken voor je rekening zoals controles en inboeken van aankoopfacturen, financiële boekhouding, … ;
- Je volgt creditnota’s en betalingen op;
- Je biedt ondersteuning bij de maandafsluit;
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor zowel de interne als de externe klanten voor vragen over facturatie;
- Daarnaast zorg je voor een stipte en efficiënte uitvoering van betalingstegoeden en -achterstanden. Je staat in rechtstreeks contact met klanten (debiteuren) en verstuurt eventuele aanmaningsbrieven, in overleg met de collega’s van het finance team;
- Tenslotte neem je ook een aantal allround administratieve taken voor je rekening zoals opvolgen van verzekeringsdocumenten, buitengaande post, onderhouden klassement en fungeer je als back-up waar nodig.
Jouw profiel:
- Je hebt enkele jaren ervaring in een administratieve rol, bij voorkeur in de boekhouding;
- Je kan goed overweg met Microsoft Office en ERP-systemen;
- Je hebt sterke communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling.
- Kennis van Frans en Engels is een pluspunt.
- Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail;
- Je bent sociaal, flexibel en hebt een can do attitude
- Je aanpak getuigt van dynamiek en enthousiasme.
Ons aanbod:
- Je krijgt de ruimte om initiatief te nemen en jezelf én de functie verder te ontwikkelen.
- Marktconforme verloning aangevuld met extralegale voordelen.
- Een familiale werksfeer binnen een ambitieuze en internationale groep.
- Omgeving waar autonomie en ondernemerschap sterk gemotiveerd wordt.
Interesse?
Bezorg ons jouw CV via het formulier hiernaast.